niedziela, 29 października 2017

Chwila refleksji


"Nie patrz na siebie oczyma innych. Ten nawyk niesie ze sobą pewne niebezpieczeństwo.
Po pierwsze, prawie niemożliwe jest, abyś się dowiedziała, co ludzie naprawdę o tobie myślą.
Po drugie, opinie na twój temat są zmienne i zależne od duchowego, emocjonalnego i fizycznego stanu osób, które je wydają.
Jednak - co najważniejsze - pozwalając, aby Cię definiowali, zbliżasz się do granicy bałwochwalstwa.
Twój niepokój o to, czy uda Ci się zadowolić ludzi wokół, gasi twoje pragnienie zadowolenia Mnie, twojego Stwórcy.

Jeśli chcesz zobaczyć prawdziwy obraz własnej osoby, patrz na siebie Moimi oczyma.
Wpatruję się w ciebie spokojnym, pewnym wzrokiem, a grzech nie odbiera Mi jasności widzenia.
Gdy patrzysz na siebie z Mojej perspektywy, widzisz osobę, którą otacza wielka i wieczna Miłość.
Odpocznij pod Moim czułym wzrokiem, a ześlę ci głęboki Pokój.
Odpowiedz na Moją kochającą obecność, oddając Mi cześć w duchu i prawdzie /J 4, 23-24/."
/Sarah Young Jezus mówi do ciebie W miłości Jezusa odnaleźć pokój i szczęście, wyd. Esprit 2004/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz