niedziela, 24 czerwca 2018

Podsumowanie roku i wakacyjna przerwa

Witajcie, Księżniczki

dotarłyśmy do ostatniej niedzieli czerwca i zarazem pierwszej niedzieli wakacji. Czas na krótkie podsumowanie tych dziesięciu miesięcy. Zaczynałyśmy od postawienia sobie jakiegoś celu, zadania do zrealizowania. Mam nadzieję, że tym z Was, które podjęły to wyzwanie, udało się je skończyć.
Ja przyznam, że udało mi się połowicznie, ale i tak zadowolona jestem z tego, co osiągnęłam. Nauczyłam się mnóstwa nowych rzeczy, w tym takich, o których we wrześniu nawet nie myślałam, że będę miała z nimi do czynienia. 

Podsumowując ten rok zadajmy sobie pytania:
1. Gdybyś miała podsumować mijający rok trzema słowami, jakich użyjesz?
2. Jaki jest Twój największy sukces?
3. Czego się nauczyłaś?
4. Co zostawiasz za sobą?
5. Za co najbardziej chciałabyś podziękować?
6. Czy zbliżyłaś się bardziej do Boga i odnowiłaś swoją relację z Nim?


Lipiec i sierpień będą miesiącami przerwy od pisania. Każdy potrzebuje trochę wytchnienia, żeby nie popaść w rutynę i poszukać nowych inspiracji. Być może okazyjnie pojawi się jakiś wpis. 
Cały czas pracujemy też nad tematem i modlimy się o rozeznanie co do spotkań na żywo.

Jesteśmy w kontakcie :D

I jeszcze taka myśl na wakacje:
"Niech moja miłość przepływa przez ciebie wartkim strumieniem, zmywając strach i zwątpienia. Chcąc okazać Mi zaufanie, musisz uwzględniać Mnie, obmyślając drogę wyjścia z tej czy innej sytuacji. Ponieważ obiecałem ci swą nieustanną Obecność, możesz mieć pewność, że NIGDY NIE STAWIASZ NICZEMU CZOŁA W POJEDYNKĘ. Moje dzieci wychowują się na prawdzie o tym, że jestem stale przy nich, lecz mimo wszystko błądzą jak we mgle, nieświadome Mojej kochającej Obecności. Jakże Mnie to zasmuca!
Gdy wędrujesz ze Mną przez swoje dni i zdajesz się na Mnie z ufnością, koisz Moje obolałe serce. Ilekroć twoje myśli zaczynają błądzić, łagodnie skieruj je w Moją stronę. Tym, na czym Mi najbardziej zależy podczas naszej wspólnej wędrówki, jest WYTRWAŁOŚĆ, NIE DOSKONAŁOŚĆ." /S. Young, Jezus mówi do ciebie, wyd. Esprit/

Pozdrawiam, życzę wspaniałego wypoczynku podczas wakacji, urlopów.
Pamiętam w modlitwie.
Księżniczka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz